Omkring anmeldelser

Den evigt voksende bunke spil, jeg kommer til at anmelde er en meget blandet bunke, der består af mit spilbibliotek på Steam, Origin, Desura, Gog.com, GamersGate.com og en del flere på andre hjemmesider, og også en del retail, der stammer fra, før jeg begyndte at bruge steam aktivt ;P
Der vil dog også være et par anmeldelser af Playstation spil, da jeg holder ekstremt meget af at sidde i min sofa og game på både min Ps2 og Ps3.
Der vil komme anmeldelser af pc-spil, Playstation-spil, nogle spil til Android og måske også et par anmeldelser af spil på internettet, hvis jeg falder over en perle.

I bund og grund vil der bare komme anmeldelser af en hel masse forskellige spil herinde! 😀

Leave a Reply

