GTA V og opdatering for bloggen

Der har været lidt stille med anmeldelser, og det skyldes primært GTA V. Jeg har spillet det dag og nat, og det er pengene værd. Faktisk følte jeg, at jeg kunne retfærdiggøre købet allerede efter en time. I single player-delen har jeg brugt 45 timer på at klare main story og lidt småting og på vej mod de 100%, er jeg allerede oppe på 72 timer og mangler stadig mere. Men GTA V har dog stadig haft en del problemer. Folk har oplevet forsvundne biler i single player og lanceringen af multiplayer var på niveau med det, vi så med Diablo 3. Denne gang var det dog ikke error 37, men at spillet frøs i den første tutorial, så du ikke kunne komme i gang med online-delen. Rockstar skal dog have ros for at være ude med informationer ret hurtigt efter problemerne startede, så man kunne følge med i deres arbejde med at få det hele til at køre bedre.
Der er stadig en del af multiplayer, der mangler og kommer senere, men der er nu stadig en del sjov at kunne findes her. Jeg har allerede smidt en del timer i at røve butikker, klare småjobs, køre ræs og lignende.
Et stort minus ved GTA V er nok med hensyn til Rockstars iFruit, der kun er udkommet til iOS lige nu. Den eneste måde at træne hunden, Chop, på er via den iFruit-appen, så hvis du bruger android, er det bare ærgerligt. Jeg var ret spændt på den, fordi Rockstar har sagt, at de arbejder hårdt på den, men jeg har ikke rigtig noget at bruge en trænet Chop til nu, hvor jeg næsten har klaret det helt.
Men udover den slags, er GTA V nu stadig ekstremt godt og meget underholdende.
Udover GTA V har jeg brugt lidt tid på et mobilspil, God of Blades, som der også kommer anmeldelse af på et tidspunkt, skal bare lige finde tid fra GTA til at spille det.

En ændring ved Spilhjørnet bliver, at min playlist bliver opdateret med samtlige spil-titler, jeg ejer. Lige nu mangler der en del titler fra Desura, mine fysiske pc-spil, en del mobilspil og lignende 😀

Leave a Reply

